Thursday, April 8, 2010

APA DAH JADI???

Tak tahulah apa dah jadi pada saya kebelakangan ni. Semalam, nasi yang saya masak hangit. Bubur nasi anak saya pun hangit juga tapi mujurlah tak rentung. Walaupun hangit tapi boleh la nak makan lagi. Hari ni pun, bubur nasi anak saya hangit lagi. Kalau Ziyad tengok mesti tak lalu dia nak makan. Terpaksalah saya masak lagi sekali.

Apa kenalah dengan saya ni? Selalu sangat terlupa. Inilah akibatnya kalau kepala saja ada di sini tapi fikiran melayang-layang sampai ke Kutub Utara sana. Tesis? Paper? Anak? Masak? Kemas rumah? Basuh baju?.....macam-macam ada dalam kepala ni

Apa nak jadi?

Apa dah jadi?

Dok mengelamun nasi hangit lagi.....



Kalau boleh tukar lirik lagu Tan Sri SM Salim tu, sesuai lah lirik di atas tu dengan saya....

No comments:

Post a Comment