Monday, February 8, 2010

SIAPA MB SAH PERAK??

Sebentar tadi saya menjengah blog Datuk Seri Ir Nizar Jamaludin. Itu salah satu blog yang saya sisipkan di blog saya buat tatapan sesiapa yang seangkatan dengannya. Seringkali saya melawat blog tersebut sekiranya terdapat apa-apa posting terbaru daripada beliau. Datuk Seri mengkhabarkan bahawa esok dapat diketahui keputusan siapakah MB sah Perak yang sebenarnya. Setelah begitu lama berjuang mencari kebenaran, saya pasti bukan saja rakyat Perak malah rakyat seluruh negeri di Malaysia pasti menantikan keputusan yang adil dan saksama buat negeri Perak.

Sama-sama kita berdoa semoga kebenaran mengatasi kebatilan....Kuasa manusia di dunia hanya bersifat sementara. Kuasa Tuhan melebihi segalanya.

Maaf buat mereka yang tidak begitu suka menyentuh hal politik. Setahu saya yang cetek ilmu agama ini, politik itu juga sebahagian daripada Islam. Saya juga mengamalkan Islam yang syumul, yang meliputi seluruh kehidupan, bukan Islam yang separuh-separuh. InsyaAllah....

Undi saya masih lagi rahsia....



No comments:

Post a Comment