Wednesday, July 29, 2009

SUSAH LAGI MENYUSAHKAN

Berita terkini yang baru saja saya dapat sebentar tadi. Maklumat daripada sumber2 yang memang tersangatlah boleh dipercayai. Kata sumber tersebut, sesiapa yang dah masuk kampus tak boleh keluar. Kalau nak keluar kena buat pemeriksaan kesihatan terlebih dahulu. Konon2nya bukti yang sesiapa yang nak keluar dari kampus ni memang betul2 sihat.


Tiba2 saya rasa bengang sikit. Apasal lah tak beritahu awal2 kalau tak memang saya tak datang kampus hari ni. Sudahlah nak buat pemeriksaan tu kena beratur panjangggggggg gilaaaaaa. Kalau boleh nak panjangkan lagi huruf gggg tu sampai habis page untuk menggambarkan betapa panjangnya barisan yang nak buat pemeriksaan kesihatan seolah2 ada Jom Heboh pulak kat kampus ni. Tak baliklah kami2 yang tinggal kat luar kampus ni kot kalau barisan pemeriksaan tu tak berkurang juga petang ni. Bayangkan yang nak balik semua pelajar USM Kampus Kejuruteraan yang beribu2. Tak tambah tolak darab staf2 lagi yang nak balik nanti. Such a nightmare. Macam mana anak dan suami saya kat rumah nanti???...Eeeeeee geram2


Rasa macam dalam filem Hollywood pulak. Tak tahulah apa kesudahan episod yang menyerabutkan kepala saya ni memikirkan hal tesis lagi, anak kat rumah lagi, kesihatan yang terancam lagi. Dah hilang dah fokus saya hari ni. Sampai ke tahap ni pun takkan nak fikir pasal kerja lagi kot. Lepaskanlah kami pulang wahai pihak yang berkenaan......


Lindungilah kami daripada penyakit2 yang berbahaya ni...amiiiiinnn

No comments:

Post a Comment