Monday, August 23, 2010

ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANG KE 3

Salam Ramadhan...

19 Ogos yang lalu bersamaan 9 Ramadhan genaplah usia perkahwinan saya dan suami tersayang yang ke 3. Dah pun 3 tahun saya memegang title isteri. Alhamdulillah, diberkati lagi dengan kehadiran sepasang cahaya mata yang menjadi penyeri rumahtangga kami. Oh nikmat yang mana lagi saya dustakan?

"ucaplah alhamdulillah
syukur kita kepada Allah
selawat ke atas nabi
Muhammad ya Rasulullah"

Terngiang-ngiang pula nasyid kumpulan Raihan ni di telinga. Rasa macam baru semalam saya diijabkabulkan dengan suami saya.

Semoga kasih-sayang yang terbina antara saya dan suami akan terus berkekalan di dunia dan akhirat kelak. Saya ingin menjadi bidadari dunia dan syurga yang setia berdamping di sisi suamiku yang tercinta.

Amin...

No comments:

Post a Comment