Wednesday, September 2, 2009

HAPPY 26th BIRTHDAY

Entri di atas saya tujukan khas buat suami saya yang sudah menyambut ulangtahun yang 26 nya pada 28 Ogos yang lalu. Tak terlambat lagikan nak wish kat blog ni sebagai tanda penghargaan seorang isteri buat suaminya.


Al kisahnya, sebulan dari tarikh kejadian tu saya dah bercadang dalam kepala nak buat ala2 suprise party la kat suami konon2nya. Siap nak beli hadiah untuk dia secara diam2 dan ada juga lah buat survey kat internet pasal hadiah tu. Tapi masalahnya kalau nak keluar rumah mesti minta izin suami saya dulu dan alasan yang diberi tu mestilah konkrit. Suami saya tu pulak ala2 macam Detective Conan..boleh hidu kalau ada something not right dengan tindak-tanduk isterinya ni. Takkan nak bagitau saya nak keluar beli hadiah harijadi dia pulak kan. Pula tu sejak dah kahwin ni ke mana2 pun mesti dengan suami. Lagilah bermasalah nak melarikan diri buat sementara waktu semata2 untuk membeli hadiah.


Dipendekkan cerita entah macam mana, terkeluarlah dari mulut saya ni pasal hadiah misteri tu. Apalagi, pada hari kejadian tu saya beli hadiah tu dengan suami lah....dah tak jadi suprise party...habis hancur semua perancangan. Apa pun saya puas hati sebab dapat menghadiah kan sesuatu buat suami saya sempena hari lahirnya. Harap2 bila suami saya pandang hadiah saya yang tak seberapa tu dia terus teringatkan saya..


SELAMAT HARI LAHIR ABANG

semoga dipanjangkan usia dan dilapangkan rezeki...

happy sweet 26



No comments:

Post a Comment